CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA - Miejski Zakład Komunikacji w Lesznie, ulica Leśna 4 - czynne w poniedziałki w godzinach 8:00 - 16:00, a od wtorku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00 (przyjmowanie wniosków, personalizacja biletu elektronicznego, doładowanie elektronicznej portmonetki oraz biletów okresowych). Kasa zakładu czynna w poniedziałki w godzinach 8:00 - 16:00, a od wtorku do piątku w godzinach 7:30 - 14:30 (personalizacja biletu elektronicznego, doładowanie elektronicznej portmonetki oraz biletów okresowych). Możliwość płatności kartą.

 

PUNKT OBSŁUGI KLIENTA nr 1 - Centrum Informacji Turystycznej w Lesznie, ulica Słowiańska 24 (doładowanie elektronicznej portmonetki oraz biletów okresowych), czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00 oraz w soboty w godzinach 9:00 - 16:00. Możliwość płatności kartą.

 

PUNKT OBSŁUGI KLIENTA nr 2 - Biblioteka Dworcowa w Lesznie, ulica Dworcowa 1 (doładowanie elektronicznej portmonetki oraz biletów okresowych), czynny w poniedziałki, środy i piątki w godzinach 6:30 - 13:30, we wtorki i w czwartki w godzinach 10:30 - 17:30, w soboty w godzinach 8:30 - 13:30 oraz w niedziele w godzinach 14:30 - 17:30. Możliwość płatności kartą.

 

Doładowanie przez internet (serwis LKM)

Aby doładować kartę miejską przez internet, należy:

  1. Zalogować się na swoje konto podając numer podsiadanej karty oraz hasło nadane podczas rejestracji karty
  2. Przejść do zakładki doładuj kartę
  3. Wybrać rodzaj biletu (bilet okresowy lub elektroniczna portmonetka)
  4. W kolejnych krokach wybrać parametry doładowania / biletu
    • bilet okresowy
      • rodzaj strefy
      • rodzaj trasy
      • rodzaj okresu ważności
      • początek ważności biletu
    • elektroniczna portmonetka
      • kwota doładowania
  5. Opłacić należności za sprzedaż biletu elektronicznego lub doładowanie elektronicznej portmonetki przy wykorzystaniu:
    • Katy płatniczej (m.in. Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro)
    • Szybkiego przelewu internetowego

W celu zakończenia operacji, po opłaceniu biletu/doładowania, należy przenieść dane transakcji na kartę za pośrednictwem kasowników zamontowanych w pojazdach MZK w Lesznie.

 

Dodatkowe informacje

  • Bilety okresowe
    • Na karcie miejskiej mogą znajdywać się maksymalnie dwa bilety okresowe
    • Daty ważności zapisanych na karcie biletów okresowych nie mogą na siebie nachodzić (tj. w danym dniu ważny może być tylko jeden bilet)
    • Poprzez portal LKM nie można wybrać biletu z inną ulgą/uprawnieniem niż poprzednio zakupiony bilet okresowy (w celu zmiany ulgi należy udać się do COK)
  • Elektroniczna portmonetka
    • Kwota pojedynczego doładowania elektronicznej portmonetki nie może być mniejsza niż 10 zł
    • Suma środków zgromadzonych na elektronicznej portmonetce nie może przekraczać limitu 250 zł
    • Środki wpłacone na elektroniczną portmonetkę mogą być wykorzystane do czasu utraty ważności karty bądź jej zablokowania

 

Data ważności karty

Leszczyńska Karta Miejska jest wydawana na okres 10 lat. Ważność karty można sprawdzić i przedłużyć w każdym punkcie sprzedaży biletów. W przypadku posiadania spersonalizowanej karty miejskiej, na której zapisane są ulgi i przywileje pasażera, należy pamiętać o przedłużeniu ważności uprawnień na nowy okres, przedstawiając w tym celu stosowne dokumenty potwierdzające przywileje. Przedłużenie ważności karty jest bezpłatne.